taki mam teraz widok z okna……

przynajmniej na razie, bo w październiku mamy się przeprowadzać. A teraz mieszkamy na takim „mińskim ursynowie”, przy ostatniej stacji metra, wśród lasu i hałasu miejskiego niestety… ale nie jest tak źle, ponieważ Mińsk zaskakuje. Po pierwsze – czystością… naprawdę, nie spodziewałam się, że w prawie dwumilionowej aglomeracji może być tak czysto. po drugie – ilością zieleni. nie dość, że samo miasto położone jest pośród lasów, to jeszcze w środku pełno parków, skwerów – miejsc, gdzie chętnie odpoczywają ludzie.  pogodę na razie mamy przepiękną, ale tu bardziej kontynentalny klimat, więc po warszawskich deszczach mam nadzieję na trochę lata jeszcze… pozdrowienia z Mińska!

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii mińsk. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „taki mam teraz widok z okna……

  1. kasia.eire pisze:

    Też tak miałam, kiedy przyjechałam do Irlandii, przeprowadziliśmy się po 15 sierpnia, a do pażdziernika mieszkaliśmy w innym, nie docelowym, miejscu, ani się rozpakować, ani nie rozpakować, tak pół na pół. Ja nie lubię.
    Widzę, że Mińsk zrobił dobre wrażenie. Oby tak dalej

  2. Okna pisze:

    Zdjęcia są całkiem kolorowe. Dobrze, że w tym kraju starają się jeszcze zachować pasy zieleni przy drodze..
    Ale i drzew jak na wielką aglomerację jest sporo. W porównaniu z moją sytuacją to tylko pozazdrościć..

Dodaj komentarz